1 8.00-8.45 |
2 9.05-9.50 |
3 10.00-10.45 |
4 10.55-11.40 |
5 11:50-12:35 |
|
---|---|---|---|---|---|
Po | MAT | AJ | VL | ČJ | PČ |
Út | MAT | AJ | ČJ | TV | PŘ |
St | MAT | AJ | VV | VL | ČJ |
Čt | MAT | INF | ČJ | ČJ | TV |
Pá | AJ | MAT | ČJ | HV | ČJ |
Den | Datum | Český jazyk |
Matematika | Anglický jazyk | VL / PŘ | ||||
Pondělí | 22.4. |
SLOH - Volba povolání - vyprávění UČ str.100 cv.1, 3, 4 |
UČ s. 26; PS s. 22 |
UČ s. 60 ; PS s. 66/1 |
VL - Opak. Revoluční rok 1848, Stroje ovládly život UČ str. 30,31, videa, zápis, osnova k vyprávění |
||||
Úterý | .4. |
ČJ - UČ str. 98/2, 99, PS str. 13/1 (dole), str.14 |
UČ s. 26; PS s. 22 |
UČ s. 61; PS s. 66/2,3 |
PŘ - Opak. soustav: nervová, smyslová, videa, PS str. 31 |
||||
Středa | .4. | ČT - báseň " Čarodějnice " - zpaměti |
Geometrie opak test (UČ s. 32-45) UČ s. 46,47; PS s. 36 |
UČ s. 61; PS s. 67 slovíčka 27 |
VL - Opak. Rozvoj průmyslu v českých zemích, PS str. 11 |
||||
Čtvrtek | .4. |
Den čarodějnic - projektový den, žáci v kostýmech čarodějnic, čarodějů |
UČ s. 27 ; PS s. 23 |
||||||
Pátek | .4. |
ČJ - UČ str. 101,102, PS str. 16/1,2,3 ČT - opak. str. 118,119, 128 - 131 |
roboti |
roboti |
PČ v PO 29.4. - jehla, nit, knoflík, fixy |
Prvním úkolem žáků bylo zjistit trasu, kterou se měl robopes Photon vydat. K tomu jim posloužil pracovní list s matematickými úlohami. Splněním zadaný...
Dnes jsme se prostřednictvím zážitkového stanu podívali do vesmíru a zahráli si na Sluneční soustavu.